Cum am ajuns sa fac lumanari sculptate

Prima data am vazut intamplator cum se fac lumanarile sculptate intr-un filmulet pe youtube si a fost dragoste la prima vedere. Desi nu cochetasem niciodata nu ideea de handmade, ba chiar eram ferm convinsa ca nu am rabdare, talent sau alte skiluri necesare pentru a crea ceva de felul acesta, impresia lasata de acel „how it’s made” mi-a ramas intiparita in minte.

Pentru ca imi dadusem demisia de cateva luni de la locul de munca si chiar eram in cautare de idei bune pentru o viitoare afacere am inceput sa ma gandesc serios cum sa o pun in practica. Au urmat multe tutoriale, articole, fotografii…practic am studiat cam tot materialul disponibil online pana cand am ajuns la concluzia ca vreau, mai bine zis ca trebuie! sa fac si eu aceste lumanari. Norocul a facut sa gasesc un furnizor de materiale la 5 minute de casa mea, asa ca am mai capatat niste informatii pretioase si de acolo, pe care poate nu le-as fi gasit online.

Pimele experiente au fost un dezastru total! Aproape ca mi-am distrus bucataria, am stricat toate materialele cumparate, mi-am simtit aripile retezate si tot elanul stins.

Am lasat sa treaca o perioada sa-mi inghit amarul si am luat-o de la capat iar. Un pic mai bine…apoi un pic mai rau, apoi binisor, si tot asa. In vreo 2 luni de incercari am ajuns sa nu mai am pierderi din cauza ca nu am nimerit temperatura, culoarea, timpul de sculptare sau ca am gresit taieturile. Inca mai „gresesc” atunci cand incerc modele noi, chiar daca executia este buna, uneori nu gasesc o solutie de prima data, atunci finalul arata dezechilibrat si neatragator.

Iubesc sa fac lumanari sculptate! Dincolo de ideea de afacere si de aprecierea celorlalti, procesul in sine este divin. Ma relaxez teribil cand le fac, iar placerea de a privi produsul final, atat de simplu si delicat este o rasplata imensa.

Contrast

Lasă un răspuns

