Inceputul e mai greu!

…ni se spune de cand suntem mici si asta ne ajuta sa ne consolam atunci cand suntem niste dezastre ambulante. Am invatat ca uneori greul poate sa treaca in amuzant, daca imi gasesc prezenta de spirit sa accept ca asta-i viata. Desi la vremea respectiva nu-mi venea deloc sa rad, aceste poze au ajunsa sa imi trezeasca amintiri placute. Le impartasesc cu voi sa va distrati, sa va simtiti un pic mai bine cu greselile voastre si de ce nu, poate si invatati ceva nou 🙂 .

Accident 3

Prima lumanare mi-a iesit la pamant, la propriu. Nu am putut s-o conving sa stea in picioare si pace! Despre culoare nici n-are rost sa mai spun ca nu aveam picatura de ceara verde in casa…am facut o combinatie „din mers”. A doua parca a iesit o idee mai bine, sta in picioare, cu greu ce-i drept, dar sta. Chiar am reusit sa o si sculptez un pic. Dupa acest experiment mi-a trebuit ceva timp sa am curajul sa incerc din nou. Pe astea doua le-am pastrat, am prins drag de ele si zambesc de cate ori le vad.

Accident 2

Lumanarea cu numarul 5. Deja stam mult mai bine, am invatat sa nu scufund miezul in ceara foarte fierbinte si sa separ straturile intre ele cu un rand de alb. Lumanarea asta pare sa aiba zeci de limbute. Am facut-o cadou unor prieteni care o pastreaza si acum 🙂 .

Accident 1

Bucataria in straie noi! Cel mai mare cosmar al gospodinei din mine a devenit realitate. Cred ca ceva mai rau de atat nici nu puteam sa fac. Incercam sa transmut ceara incalzita intr-un alt vas. O idee proasta, foarte proasta…Mi-a luat o zi intreaga sa curat picatele dar mi-am invatat lectia.

Accident 4

Prima serie de lumanari facute de mine. Poate nu va vine sa credeti dar eram foarte mandra de ele. Chiar daca pentru cineva din afara sunt doar urate, pentru mine erau un real progres!

4 comentarii

  1. Nico, nu sunt urâte cele din ultima poză. Sunt chiar foarte drăguțe. Da, așa e la început, trebuie să greșești ca să ai de unde învăța.

    Important e că ai trecut mai departe, că ai avut puterea de a învăța din experiență și de a crea ceva frumos. Felicitări și spor în continuare!

Lasă un răspuns

